Navigatie

Klantenservice

Klachtenregeling

Atelier De Bunker besteed alle zorg aan de uitvoering van uw product. Toch kan het voorkomen dat u niet tevreden bent over het eindresultaat en wilt u hierover in contact treden met Atelier De Bunker. Wij zullen daarom er alles aan doen om binnen de gegeven mogelijkheden uw klacht naar tevredenheid af te handelen. Hieronder leest u op welke manier u in contact kunt treden met Atelier De Bunker.
Als u niet tevreden bent over het geleverde product, als u vindt dat u niet naar behoren bent behandeld door een van de medewerkers van Atelier De Bunker, als u niet tevreden bent over de afhandeling van een aankoop via onze website, of indien u vindt dat uw klacht niet naar tevredenheid is afgehandeld, kunt u uw ongenoegen kenbaar maken aan de directie van Atelier De Bunker

Uiteraard is het mogelijk telefonisch contact met ons op te nemen en uw klacht aan ons voor te leggen. In veel gevallen kan zo snel een voor beide partijen aanvaardbare oplossing gevonden worden. Wij zijn op werkdagen tijdens kantooruren te bereiken op: Tel. 0299769094

Ook is het mogelijk uw klacht schriftelijk bij ons in te dienen. 
U kunt dit via email doen, t.a.v. Anita Roeland naar het adres: info@tekenenschilderoutlet.nl

Uiteraard is het ook mogelijk uw klacht schriftelijk in te sturen:
Atelier De Bunker Kwadijk 42, 1471CB, Kwadijk

Vermeld in uw correspondentie de volgende zaken: Naam, adres, postcode en woonplaats, telefoonnummer, email, eventueel ons ordernummer en/of de aankoopdatum indien van toepassing. 
Uw klacht wordt binnen een termijn van 14 dagen, gerekend vanaf de dag van ontvangst, door Atelier De Bunker beantwoord. Als de verwerking van uw klacht een langere termijn vraagt wordt u hiervan door Atelier De Bunker op de hoogte gebracht. Een klacht over een product, een dienst of de service van Atelier De Bunker kunt u ook indienen bij Stichting Webshop Keurmerk. Gebruikt u hiervoor het klachtenformulier op de website van Stichting Keurmerk. De klacht wordt dan zowel naar Atelier De Bunker als naar de Stichting Webshop Keurmerk gestuurd.

. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

© 2011 - 2017 Teken en Schilder Outlet | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Deze website maakt gebruik van cookies. Accepteren Meer informatie